ETZ Digipunt en Helpdesk
Hulp nodig bij MijnETZ? Een medewerker van het DigiPunt kijkt graag met je mee.
Lees meer
Mogelijkheden MijnETZ
Misschien was je gewend om van tevoren online in te checken voor je afspraak via MijnETZ. Dat kan vanaf 23 september 2025 niet meer. Online inchecken komt te vervallen. Je kunt je alleen nog aanmelden bij een aanmeldzuil in de (centrale) hal van het ziekenhuis. De zuil controleert of je gegevens kloppen en registreert dat je er bent.
Bij binnenkomst meld je je aan door je patiëntenpas te scannen bij de aanmeldzuil. Die vind je in MijnETZ en kun je met je telefoon scannen bij de zuil. Heb je een afspraakbrief ontvangen? Dan staat de streepjescode bovenaan die brief en kun je die scannen. Heb je nog een plastic patiëntenpas? Die kun je gewoon blijven gebruiken, maar er worden geen nieuwe passen meer uitgegeven
Bezoek het DigiPunt in het ETZ of in een vestiging van Bibliotheek Midden-Brabant.
Liever telefonisch of via e-mail contact? Bel naar de MijnETZ Helpdesk: (013) 221 21 00 (op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur) of mail naar: mijnetz@etz.nl.
Hulp nodig bij MijnETZ? Een medewerker van het DigiPunt kijkt graag met je mee.
Lees meer