Aan de slag met patiëntenportaal MijnETZ

30 maart 2018

Patiëntenportaal MijnETZ is een nieuwe service van het Elisabeth-TweeSteden Ziekenhuis. MijnETZ geeft u toegang tot uw medische dossier in ons ziekenhuis. U kunt op een veilige manier zelf afspraken maken of uw uitslagen bekijken. Gewoon vanuit huis met een computer, tablet of smartphone. Op elk moment, wanneer het u het beste uitkomt. De eerste keer moet u zich even aanmelden met een activatiecode.

Klik hier om naar het patiëntenportaal 'MijnETZ' te gaan

Hoe krijg ik toegang tot MijnETZ?

U kunt een activatiecode krijgen bij de afdeling Patiëntenregistratie, de poliklinieken of op de verpleegafdelingen. U moet daarvoor bij de baliemedewerker uzelf legitimeren met een geldig identiteitsbewijs. Met deze activatiecode kunt u inloggen en uw eigen gebruikersnaam en wachtwoord aanmaken.

Hoe werkt MijnETZ?

U moet als patiënt in het begin misschien nog wennen aan het digitale patiëntendossier. Wat houdt MijnETZ in en wat kan ik hierin vinden? Bekijk daarvoor onze animatie of onze lijst met veelgestelde vragen

In dit gedeelte bevindt zich een video. Die is niet zichtbaar omdat de cookies (nog) niet zijn geaccepteerd. Bekijk ons cookiebeleid.

Hulp nodig?

Bel dan met de MijnETZ helpdesk: (013) 221 21 00 (op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur). U kunt uw vraag ook mailen naar mijnetz@etz.nl.

Meer over MijnETZ

Patiënt en partner kijken in MijnETZ

Veelgestelde vragen MijnETZ

Heb je vragen over patiëntenportaal MijnETZ? Wil je weten wat er nog meer mogelijk is met MijnETZ? Kijk dan bij de veelgestelde vragen.

Patiënt aan het woord

'MijnETZ biedt veel voordelen'

Het EPD is live, en daarmee ook patiëntenportaal MijnETZ. Margriet van Loon is enthousiast over MijnETZ en ziet voor alle patiënten veel voordelen.