Verkeerde berichtgeving MijnETZ

29 januari 2021

Op donderdagmiddag 28 januari hebben veel patiënten een bericht ontvangen over hun afspraak op de polikliniek in het ETZ. Hierin staat per ongeluk vermeld dat afspraken zijn omgezet naar een telefonisch consult. Dit is niet voor alle afspraken het geval. We vinden het vervelend dat hierdoor verwarring is ontstaan.

Hoe zit het nu?

Welke afspraak is nu telefonisch en welke niet? Dat kunnen patiënten zelf zien in MijnETZ. Ga naar 'Afspraken' en dan de optie 'Afspraken en bezoeken'. Wat daar staat, klopt.

We vragen om hierover geen contact op te nemen met de polikliniek, maar eerst in het patiëntenportaal te kijken. Het is nu erg druk met telefoontjes bij de poli.  

een andere vraag?

Wanneer patiënten een inhoudelijke vraag over hun afspraak hebben, kunnen ze contact opnemen met de polikliniek. Dat kan via een MijnETZ-bericht of per telefoon. Als het geen haast geeft, vragen we patiënten om na het weekend te bellen. 

Wij bieden onze excuses voor het ongemak en bedanken iedereen voor hun begrip.