Vooral de variatie aan patiëntenproblematiek maakt het werk op de Spoedeisende Hulp zo mooi. Ik zie hier dagelijks mensen van uiteenliggende leeftijden binnenkomen. Van relatief klein leed tot grote ingewikkelde casuïstieken. Elke dag is een uitdaging.
Kennis delen
Ik schep voldoening uit het geven van kwalitatief hoogwaardige zorg, maar ook patiënttevredenheid vind ik belangrijk. Opleiding en onderwijs heb ik hoog in het vaandel staan omdat ik het van groot belang vind om kennis door te geven.
Meer tijd voor de patiënt
Ik hou me als spoedeisende hulparts tevens bezig met innovatie. Zo ben ik betrokken bij het Elektronisch Patiëntendossier (EPD). Hoe beter de administratie verloopt in het ziekenhuis, hoe meer tijd er is voor de patiënt. Zo krijgt de patiënt bijvoorbeeld na een bezoek een bezoeksamenvatting mee. Zeker na een indrukwekkend bezoek op de SEH is het geen overbodige luxe om alles thuis nog eens rustig na te lezen en in alle rust een vervolgafspraak terug te lezen.
BIG-registratie: 19062651701
Aandachtsgebied
- Elektronisch Patiëntendossier (EPD)