Online afspraakbrieven

Vanaf 1 juli 2023 sturen wij informatie over de afspraak via e-mail. Meer informatie (zoals de zorgverlener, het specialisme, het routenummer en de afspraakinstructies) is in te zien via MijnETZ. Dus niet meer per post. Zo ben je sneller op de hoogte. Ook gebruiken wij hierdoor minder papier en dat is beter voor het milieu. Let op: kinderen (patiënten tot 16 jaar) krijgen afspraakbrieven nog wel per post.

Al je ziekenhuisinformatie op één plek in MijnETZ

Afspraken en informatie over onder andere behandelingen of medicijnen staan in het patiëntportaal MijnETZ. Heb je nog geen MijnETZ? Maak met je DigiD een account aan via mijnetz.nl.

Controleer je e-mailadres

Ben je patiënt bij ons? Controleer dan of het juiste e-mailadres bij ons bekend is. In MijnETZ kun je dit zien en aanpassen.

Afspraakbrief toch per post?

Wij willen zoveel mogelijk digitaal werken. Ontvang je de afspraken liever per post? Pas dit dan na 1 juli aan in het patiëntportaal MijnETZ onder het kopje ‘communicatievoorkeuren’.

Vragen?

Bezoek een DigiPunt op onze locaties, of in een van de vestigingen van Bibliotheek Midden-Brabant. Ben je thuis en heb je een vraag? Dan kun je ook altijd bellen met onze MijnETZ Helpdesk: (013) 221 21 00 (op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur) of mailen naar mijnetz@etz.nl.

Privacy

Medische informatie is privé. Door informatie over afspraken en medische gegevens via MijnETZ te sturen is dit alleen door jou te lezen. Anderen kunnen jouw afspraken en medische gegevens niet bekijken.

Wat als er geen e-mailadres bekend is?

Als er geen e-mailadres bij ons bekend is, kun je via MijnETZ je e-mailadres invullen. Als er geen e-mailadres bij ons bekend is, ontvang je de afspraakbrief per post. Het is daarnaast van belang dat er altijd een telefoonnummer bekend is in het ziekenhuis.

Online je afspraak maken
Online je afspraak maken