MijnETZ - patiëntenportaal

Veilig toegang tot uw persoonlijk digitaal patiëntendossier

Regelt u uw zaken graag digitaal? MijnETZ geeft u toegang tot uw medische dossier in ons ziekenhuis. De eerste keer moet u zich even aanmelden met een activatiecode.

Als patiënt van het Elisabeth-TweeSteden Ziekenhuis (ETZ) kunt u op een veilige manier zelf afspraken maken of uw uitslagen bekijken. Gewoon vanuit huis met een computer, tablet of smartphone. Op elk moment, wanneer het u het beste uitkomt.

Hoe krijg ik toegang tot MijnETZ?

Patiënten die toegang willen tot MijnETZ kunnen een activatiecode krijgen bij de afdeling Patiëntenregistratie, de poliklinieken of op de verpleegafdelingen. U moet daarvoor bij de baliemedewerker uzelf legitimeren met een geldig identiteitsbewijs. Met deze activatiecode kunt u inloggen en uw eigen gebruikersnaam en wachtwoord aanmaken.

Hoe werkt MijnETZ?

In dit gedeelte bevindt zich een video. Die is niet zichtbaar omdat de cookies (nog) niet zijn geaccepteerd. Bekijk ons cookiebeleid.

Hulp nodig?

Bel dan met de MijnETZ helpdesk: (013) 221 21 00 (op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur). U kunt uw vraag ook mailen naar mijnetz@etz.nl

Meer over MijnETZ

Patiënt en partner kijken in MijnETZ

Veelgestelde vragen MijnETZ

Heeft u vragen over patiëntenportaal MijnETZ? Wilt u weten wat er nog meer mogelijk is met MijnETZ? Kijk dan bij de veelgestelde vragen.

Gezin op de bank

Toegang gemachtigden MijnETZ

Volgens de Nederlandse wet kunt u alleen iemand laten machtigen als die persoon ‘wilsonbekwaam’ is. Dat moet worden uitgesproken door de rechtbank. 

Voor patiënten